شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

پرينامکس برست فيدينگ مخصوص دوران شيردهي - يوروويتال

PrenaMax Breast Feeding - Eurho Vital
3٬549٬960 ریال
تولید کننده: یوروویتال
شناسه کالا در انبار: 4260120221099
شماره پارت تولید کننده: 420002
موجود نیست

ویژگی ها و مشخصات قرص پرینامکس برست فیدینگ:

قرص پرینامکس برست فیدینگ یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار از شرکت یوروویتال آلمان و در دسته مکمل های بارداری و شیردهی است که در میتوانید به راحتی از سایت آنلاین شبانه روزی داروخانه دکترعابدی خریداری کنید.

این شرکت دو محصول پرکاربرد به طور جداگانه و تخصصی به بازار عرضه داده ک یکی مخصوص دوران بارداری(during pregnacy) و دیگری مخصوص دوران شیردهی(breast feeding) می باشد.

در ادامه با ویژگی های بیشتر قرص پرینامکس برست فیدینگ آشنا میشویم.

همانطور که می دانید دوران بارداری و شیردهی دوره بسیار حساس و قابل توجهی برای مادران و نوزادان است و مادران عزیز باید دقت کنند که در تمام طول این دوره مهم، ویتامین ها واملاح مورد نیاز بدن خود و نوزاد به مقدار کافی تامین شود و دوران پس از زایمان به دلیل ضعف مادر از لحاظ جسمانی و از دست دادن ویتامین های ضروری بدن به دلیل زایمان و رشد نوزاد از بدن مادر،تمامی ذخایر بدن مادر از بین میرود پس این موضوع اهمیت بیشتری پیدا میکند که باید مادران به آن توجه بیشتری کنند.وگرنه در صورت عدم جبران از دست دادن ویتامین های بدن ممکن است عوارض هایی جبران ناپذیر مانند ریزش مو و کم خونی برای مادر به همراه داشتته باشد همچنین باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که تغذیه صحیح و استفاده از مکمل های خوب باعث رشد بهتر نوزاد و تامین نیاز های بدن او از همان ابتدای تولد میشود.

این فرآورده صرفا مخصوص بانوان است.

مواد اولیه این محصول از کشور آلمان و شرکت یوروویتال وارد شده و در ایران و در شرکت حکیمان طب کار بسته بندی میشود.

قرص پرینامکس برست فیدینگ یک مکمل ویژه محسوب میشود که در غالب بسته های مقوایی 90 عددی تولید میشود که 60 عدد آن به شکل قرص و شامل ویتامین میشود و 30 عدد آن به شکل کپسول و حاوی اسید های چرب مانند امگا3 و دیگر اسید های چرب ضروری است و به طور کلی تمامی ویتامین ها شامل 20 ویتامین ضروری بدن و املاح مورد نیاز و همچنین اسید های چرب ضروری مانند امگا3 و و کارتنوئید های طبیعی را در بر دارد.

همچنین با دارا بودن ویتامین های B6 ، B12 و C به متابولیسم طبیعی، انرژی ، عملکرد صحیح و طبیعی سیستم ایمنی بدن و کاهش خستگی کمک می کنند.

همچنین با داشتن ویتامین های D , K به حفظ طبیعی استخوان های بدن و جلوگیری از پوکی استخوان به دلیل شیر دادن مادر جلوگیری میکند.

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت کم خونی مادر به دلیل زایمان استکه این محصول به دلیل داشتن ویتامین B12 و فولیک اسید و ویتامین C به ساخت گلبول های قرمز و جبران کم خونی کمک میکند.

6 ماهه اول زندگی نوزادان یکی از مهم ترین دوران رشد اوست زیرا سرعت رشد به شدت زیاد است و باید ویتامین ها به مقدار کافی روزانه از بدن مادر از طریق شیر به نوزاد انتقال یابد.یکی از ویژگی های خوب این محصول بهبود رشد و تکامل سیستم عصبی و بینایی نوزادان شیرخوار به دلیل داشتن امگا 3 ودیگر اسید های چرب ضروری است.

پس در مجموع یک مکمل کامل است که هر یک از ویتامین های موجود در آن باعث رشد و تکامل بهتر نوزاد و از طرفی جبران ویتامین های از دست رفته بدن مادر میشود.


 فواید استفاده از قرص پرینامکس برست فیدینگ:

تامین تمام ریز مغذی های مورد نیاز دوران شیردهی
تقوت سیستم ایمنی بدن
کمک به تکامل و رشد بهت سیستم عصبی و بینایی نوزاد
تقویت پوست و ناخن و جلوگیری از ریزش مو
جبران کم خونی پس از زایمان
تامین انرژی و متابولیسم طبیعی مادر
کاهش خستگی
انتقال بهتر اکسیژن در بدن
تامین کننده کلیه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مادران پس از زایمان
دارای خاصیت آنتی اکسیدانی به دلیل داشتن سلنیوم
حفظ توده استخوانی
 
نحوه مصرف:
این محصول مخصوص دوران شیردهی است و از لحظه پس از زایمان میتوانید مصرف آن را شروع کنید.
روزانه دو قرص که شامل ویتامین و یک کپسول که حاوی امگا3 می باشد باید مصرف کنید و بهتر است همراه با وعده های غذایی و یک لیوان آب استفاده شود.
دقت کنید که کپسول این محصول به دلیل اینکه حاوی اسید های چرب می باشد بهتر است بعد از وعده های غذایی که چرب است استفاده کنید تا بهتر جذب شود.
و مورد دیگری که باید دقت کنید قرص این محصول که شامل ویتامین است را نباید بلافاصله پس از صبحانه استفاده کنید چون به خوبی جذب نمیشود و حداقل دو
ساعت باید بین آن ها فاصله باشد.
 
توصیه پزشک داروساز:
به توصیه پزشک داروساز داوخانه شبانه روزی دکترعابدی مصرف مکمل پس از دوران بارداری همانند دوران بارداری مهم یا در مواقعی میتواند حتی مهم تر باشد که اکثر مادران به این موضوع توجه ندارند و بیشتر تمرکزشان فقط روی تامین ویتامین ها در دوران بارداری است در صورتی که پس از زایمان به دلیل از دست رفتن خون زیاد از بدن مادر و همچنین کمک به رشد بهتر نوزاد در همان ماه های ابتدای تولد، تامین ویتامین ها اهمیت بسیاری دارد.قرص پرینامکس برست فیدینگ چه از لحاظ ترکیبات و چه از لحاظ کیفیت بسیار مورد تایید است و به شدت به مادران عزیز پیشنهاد میکنم که آن را مصرف کنند.

 دقت کنید

هشدار مصرف:

این فرآورده صرفا مکمل بوده و جهت تشخیص و درمان و پیشگیری نیست.

این مکمل نیز مانند سایر مکمل ها پیش از مصرف باید آزمایش های لازم را داده تا میزان ویتامین های بدن چک شود و برای شروع مصرف حتما با پزشک متخصص یا پزشک داردساز مشورت کنید.

دقت کنید که محصولات این چنین باید به صورت دوره ای استفاده شود و از مصرف بیش از اندازه آن جلوگیری کنید.

به خصوص چون ویتامین های این مکمل به صورت مستقیم از طریق شیر مادر به بدن نوزاد منتقل میشود نباید بیش از اندازه از آن استفاده کرد چون همانطور که کمبود هریک از ویتامین ها و املاح میتواند برای بدن مشکلاتی ایجاد کند، مصرف بیش از اندازه و استفاده مداوم از آن ها نیز میتواند عوارض خاصی به همراه داشته باشد.

این محصول یک رژیم غذایی محسوب نمیشود و لازم است که پس از زایمان برای سلامت بیشتر خود و نوزادتان از یک رژیم غذایی کامل و سالم بهره ببرید.

شرایط نگهداری:

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

در دمای پایین تر از 25 درجه سانتیگراد و در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار گیرد.

عوارض جانبی:

تا به حال عوارض جانبی خاصی برای این محصول در نظرگرفته نشده اما در صوت بروز حساسیت  برای خوتان یا نوزادتان سریعا مصرف آن را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.


ترکیبات:

ترکیبات قرص و کپسول پرینامکس برست فیدینگ یورو ویتال (به ازای 2 قرص):

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Vitamin B1

5 mg

455 %

Vitamin B2

2 mg

143 %

Niacin

20 mg

125 %

Pantothenic Acid

60 mg

100 %

Vitamin B6

10 mg

714 %

Vitamin B12

9 µg

360 %

Folic Acid

600 µg

300 %

Vitamin C

120 mg

150 %

(Vitamin D (600 IU

15 µg

300 %

Vitamin E

20 mg

167 %

Vitamin K

70 µg

93 %

Biotin

150 µg

300 %

(Vitamin A (2666 IU

800 µg

100 %

Calcium

700 mg

88 %

Copper

1 mg

100 %

Iodine

150 µg

100 %

Iron

17 mg

121 %

Magnesium

150 mg

40 %

Selenium

30 µg

55 %

Zinc

15 mg

150 %

Natural Mixed Carotenoids

2 mg

*

* نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.


 حرف آخر:

مکمل پرینامکس برست فیدینگ یک مکل بسیار کامل و تحت لیسانس است که به صورت تخصصی برای تامین نیاز های مادر پس از زایمان و تامین نیاز های نوزاد از بدو تولد جهت رشد بهتر تولید میشود و مصرف آن به شدت به مادران عزیز توصیه می شود.

در صورتی که همچنان نیازبه مشاوره قبل از خریداری میتوانید با پشتیبانی آنلاین وب سایت داروخانه دکتر عابدی به صورت شبانه روزی درارتباط باشید.


 سوالات متداول:

 سوال اول:سلام من به تازگی زایمان داشتم و مصرف این مکمل را شروع کردم.تا چند ماهگی فرزندم میتوانم مصرف آن را ادامه دهم؟

پاسخ:مصرف مکمل های این چنین معمولا بر اساس نیاز های مادر و نوزاد متفاوت است اما به طور معمول حداقل تا 6 ماهه اول که دوره بسیار مهم و حساسی برای رشد فرزندتان است میتوانید از این محصول استفاده کنید.
سوال دوم:سلام وقت به خیر.3 ماه پیش من زایمان داشتم و به شدت دچار ریزش مو شدم آیا این مکمل میتواند برای من مفید باشد؟
پاسخ:ریزش مو پس از زایمان یکی از مشکلات رایج میان خانم هاست که البته طبیعی ست و جای نگرانی ندارد.با مصرف مکمل هایی مانند پرینامکس برست فیدینگ که به صورت تخصصی و کامل ساخته شده میتوانید از ریزش موی خود جلوگیری و آن را تقویت کنید البته باید یک دوره کامل آن را به صورت منظم استفاده کرده
و در کنارش رژیم غذایی خود را به طور کامل رعایت کرده تا به مرور مشکلتان رفع شود.
سوال سوم:آیا مصرف این مکمل باعث افزایش وزن نمی شود؟
پاسخ:به طور کلی هر مکملی که حاوی مقادیر به نسبت زیادی از زینک و ب کمپلکس باشد باعث افزایش وزن و افزایش اشتها می شود.اگر نگران افزایش وزن خود هستید میتوانید کپسول این مکمل که حاوی امگا و اسید های چرب است را پس از ناهار استفاده کنید و قرص های این مکمل که ممکن است اشتها بدهد را پس از شام و یا قبل از خواب استفاده کنید.
سوال چهارم:آیا این مکمل به وزن گیری فرزندم کمک میکند؟دخترم 3 ماهه است و وزن بسیار کمی دارد.
پاسخ:بله این مکمل با شرایط فرزند شما میتواند بسیار مفید باشد چون ویتامین ها و املاح را به طور کامل را در بردارد و به طور مستقیم از طریق شیر شما به فرزندتان منتقل می شود.
سوال پنجم:این مکمل واقعا اصل است؟
پاسخ:این مکمل کاملا تحت لیسانس کشور آلمان و شرکت یوروویتال است و در ایران فقط بسته بندی شده و به بازار عرضه می گردد.
مشخصات محصول
نام ویژگی مقدار ویژگی
نام برند یوروویتال
نوع محفظه جعبه - مقوایی
جنسیت مصرف خانم ها
کشور سازنده ایران
نوع قرص
تعداد در هر بسته 90 عدد
کارکرد تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن بعد از دوران بارداری
حاوی ویتامین‌های ضروری، اسیدهای آمینه و مواد معدنی
بررسی های موجود
بسیار عالی
زهرا 1401/8/29 11:56
محصولی بسیار مفید و کاملی است.مصرف این مکمل را به شدت به مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند پیشنهاد میدم
آیا این بررسی مفید بود؟ بله نه (0/0)
بررسی و نظر خود را بنویسید
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
  • متنفرم
  • عاشق این محصولم
*
*
*
*

ویژگی ها و مشخصات قرص پرینامکس برست فیدینگ:

قرص پرینامکس برست فیدینگ یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار از شرکت یوروویتال آلمان و در دسته مکمل های بارداری و شیردهی است که در میتوانید به راحتی از سایت آنلاین شبانه روزی داروخانه دکترعابدی خریداری کنید.

این شرکت دو محصول پرکاربرد به طور جداگانه و تخصصی به بازار عرضه داده ک یکی مخصوص دوران بارداری(during pregnacy) و دیگری مخصوص دوران شیردهی(breast feeding) می باشد.

در ادامه با ویژگی های بیشتر قرص پرینامکس برست فیدینگ آشنا میشویم.

همانطور که می دانید دوران بارداری و شیردهی دوره بسیار حساس و قابل توجهی برای مادران و نوزادان است و مادران عزیز باید دقت کنند که در تمام طول این دوره مهم، ویتامین ها واملاح مورد نیاز بدن خود و نوزاد به مقدار کافی تامین شود و دوران پس از زایمان به دلیل ضعف مادر از لحاظ جسمانی و از دست دادن ویتامین های ضروری بدن به دلیل زایمان و رشد نوزاد از بدن مادر،تمامی ذخایر بدن مادر از بین میرود پس این موضوع اهمیت بیشتری پیدا میکند که باید مادران به آن توجه بیشتری کنند.وگرنه در صورت عدم جبران از دست دادن ویتامین های بدن ممکن است عوارض هایی جبران ناپذیر مانند ریزش مو و کم خونی برای مادر به همراه داشتته باشد همچنین باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که تغذیه صحیح و استفاده از مکمل های خوب باعث رشد بهتر نوزاد و تامین نیاز های بدن او از همان ابتدای تولد میشود.

این فرآورده صرفا مخصوص بانوان است.

مواد اولیه این محصول از کشور آلمان و شرکت یوروویتال وارد شده و در ایران و در شرکت حکیمان طب کار بسته بندی میشود.

قرص پرینامکس برست فیدینگ یک مکمل ویژه محسوب میشود که در غالب بسته های مقوایی 90 عددی تولید میشود که 60 عدد آن به شکل قرص و شامل ویتامین میشود و 30 عدد آن به شکل کپسول و حاوی اسید های چرب مانند امگا3 و دیگر اسید های چرب ضروری است و به طور کلی تمامی ویتامین ها شامل 20 ویتامین ضروری بدن و املاح مورد نیاز و همچنین اسید های چرب ضروری مانند امگا3 و و کارتنوئید های طبیعی را در بر دارد.

همچنین با دارا بودن ویتامین های B6 ، B12 و C به متابولیسم طبیعی، انرژی ، عملکرد صحیح و طبیعی سیستم ایمنی بدن و کاهش خستگی کمک می کنند.

همچنین با داشتن ویتامین های D , K به حفظ طبیعی استخوان های بدن و جلوگیری از پوکی استخوان به دلیل شیر دادن مادر جلوگیری میکند.

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت کم خونی مادر به دلیل زایمان استکه این محصول به دلیل داشتن ویتامین B12 و فولیک اسید و ویتامین C به ساخت گلبول های قرمز و جبران کم خونی کمک میکند.

6 ماهه اول زندگی نوزادان یکی از مهم ترین دوران رشد اوست زیرا سرعت رشد به شدت زیاد است و باید ویتامین ها به مقدار کافی روزانه از بدن مادر از طریق شیر به نوزاد انتقال یابد.یکی از ویژگی های خوب این محصول بهبود رشد و تکامل سیستم عصبی و بینایی نوزادان شیرخوار به دلیل داشتن امگا 3 ودیگر اسید های چرب ضروری است.

پس در مجموع یک مکمل کامل است که هر یک از ویتامین های موجود در آن باعث رشد و تکامل بهتر نوزاد و از طرفی جبران ویتامین های از دست رفته بدن مادر میشود.


 فواید استفاده از قرص پرینامکس برست فیدینگ:

تامین تمام ریز مغذی های مورد نیاز دوران شیردهی
تقوت سیستم ایمنی بدن
کمک به تکامل و رشد بهت سیستم عصبی و بینایی نوزاد
تقویت پوست و ناخن و جلوگیری از ریزش مو
جبران کم خونی پس از زایمان
تامین انرژی و متابولیسم طبیعی مادر
کاهش خستگی
انتقال بهتر اکسیژن در بدن
تامین کننده کلیه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مادران پس از زایمان
دارای خاصیت آنتی اکسیدانی به دلیل داشتن سلنیوم
حفظ توده استخوانی
 
نحوه مصرف:
این محصول مخصوص دوران شیردهی است و از لحظه پس از زایمان میتوانید مصرف آن را شروع کنید.
روزانه دو قرص که شامل ویتامین و یک کپسول که حاوی امگا3 می باشد باید مصرف کنید و بهتر است همراه با وعده های غذایی و یک لیوان آب استفاده شود.
دقت کنید که کپسول این محصول به دلیل اینکه حاوی اسید های چرب می باشد بهتر است بعد از وعده های غذایی که چرب است استفاده کنید تا بهتر جذب شود.
و مورد دیگری که باید دقت کنید قرص این محصول که شامل ویتامین است را نباید بلافاصله پس از صبحانه استفاده کنید چون به خوبی جذب نمیشود و حداقل دو
ساعت باید بین آن ها فاصله باشد.
 
توصیه پزشک داروساز:
به توصیه پزشک داروساز داوخانه شبانه روزی دکترعابدی مصرف مکمل پس از دوران بارداری همانند دوران بارداری مهم یا در مواقعی میتواند حتی مهم تر باشد که اکثر مادران به این موضوع توجه ندارند و بیشتر تمرکزشان فقط روی تامین ویتامین ها در دوران بارداری است در صورتی که پس از زایمان به دلیل از دست رفتن خون زیاد از بدن مادر و همچنین کمک به رشد بهتر نوزاد در همان ماه های ابتدای تولد، تامین ویتامین ها اهمیت بسیاری دارد.قرص پرینامکس برست فیدینگ چه از لحاظ ترکیبات و چه از لحاظ کیفیت بسیار مورد تایید است و به شدت به مادران عزیز پیشنهاد میکنم که آن را مصرف کنند.

 دقت کنید

هشدار مصرف:

این فرآورده صرفا مکمل بوده و جهت تشخیص و درمان و پیشگیری نیست.

این مکمل نیز مانند سایر مکمل ها پیش از مصرف باید آزمایش های لازم را داده تا میزان ویتامین های بدن چک شود و برای شروع مصرف حتما با پزشک متخصص یا پزشک داردساز مشورت کنید.

دقت کنید که محصولات این چنین باید به صورت دوره ای استفاده شود و از مصرف بیش از اندازه آن جلوگیری کنید.

به خصوص چون ویتامین های این مکمل به صورت مستقیم از طریق شیر مادر به بدن نوزاد منتقل میشود نباید بیش از اندازه از آن استفاده کرد چون همانطور که کمبود هریک از ویتامین ها و املاح میتواند برای بدن مشکلاتی ایجاد کند، مصرف بیش از اندازه و استفاده مداوم از آن ها نیز میتواند عوارض خاصی به همراه داشته باشد.

این محصول یک رژیم غذایی محسوب نمیشود و لازم است که پس از زایمان برای سلامت بیشتر خود و نوزادتان از یک رژیم غذایی کامل و سالم بهره ببرید.

شرایط نگهداری:

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

در دمای پایین تر از 25 درجه سانتیگراد و در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار گیرد.

عوارض جانبی:

تا به حال عوارض جانبی خاصی برای این محصول در نظرگرفته نشده اما در صوت بروز حساسیت  برای خوتان یا نوزادتان سریعا مصرف آن را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.


ترکیبات:

ترکیبات قرص و کپسول پرینامکس برست فیدینگ یورو ویتال (به ازای 2 قرص):

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Vitamin B1

5 mg

455 %

Vitamin B2

2 mg

143 %

Niacin

20 mg

125 %

Pantothenic Acid

60 mg

100 %

Vitamin B6

10 mg

714 %

Vitamin B12

9 µg

360 %

Folic Acid

600 µg

300 %

Vitamin C

120 mg

150 %

(Vitamin D (600 IU

15 µg

300 %

Vitamin E

20 mg

167 %

Vitamin K

70 µg

93 %

Biotin

150 µg

300 %

(Vitamin A (2666 IU

800 µg

100 %

Calcium

700 mg

88 %

Copper

1 mg

100 %

Iodine

150 µg

100 %

Iron

17 mg

121 %

Magnesium

150 mg

40 %

Selenium

30 µg

55 %

Zinc

15 mg

150 %

Natural Mixed Carotenoids

2 mg

*

* نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.


 حرف آخر:

مکمل پرینامکس برست فیدینگ یک مکل بسیار کامل و تحت لیسانس است که به صورت تخصصی برای تامین نیاز های مادر پس از زایمان و تامین نیاز های نوزاد از بدو تولد جهت رشد بهتر تولید میشود و مصرف آن به شدت به مادران عزیز توصیه می شود.

در صورتی که همچنان نیازبه مشاوره قبل از خریداری میتوانید با پشتیبانی آنلاین وب سایت داروخانه دکتر عابدی به صورت شبانه روزی درارتباط باشید.


 سوالات متداول:

 سوال اول:سلام من به تازگی زایمان داشتم و مصرف این مکمل را شروع کردم.تا چند ماهگی فرزندم میتوانم مصرف آن را ادامه دهم؟

پاسخ:مصرف مکمل های این چنین معمولا بر اساس نیاز های مادر و نوزاد متفاوت است اما به طور معمول حداقل تا 6 ماهه اول که دوره بسیار مهم و حساسی برای رشد فرزندتان است میتوانید از این محصول استفاده کنید.
سوال دوم:سلام وقت به خیر.3 ماه پیش من زایمان داشتم و به شدت دچار ریزش مو شدم آیا این مکمل میتواند برای من مفید باشد؟
پاسخ:ریزش مو پس از زایمان یکی از مشکلات رایج میان خانم هاست که البته طبیعی ست و جای نگرانی ندارد.با مصرف مکمل هایی مانند پرینامکس برست فیدینگ که به صورت تخصصی و کامل ساخته شده میتوانید از ریزش موی خود جلوگیری و آن را تقویت کنید البته باید یک دوره کامل آن را به صورت منظم استفاده کرده
و در کنارش رژیم غذایی خود را به طور کامل رعایت کرده تا به مرور مشکلتان رفع شود.
سوال سوم:آیا مصرف این مکمل باعث افزایش وزن نمی شود؟
پاسخ:به طور کلی هر مکملی که حاوی مقادیر به نسبت زیادی از زینک و ب کمپلکس باشد باعث افزایش وزن و افزایش اشتها می شود.اگر نگران افزایش وزن خود هستید میتوانید کپسول این مکمل که حاوی امگا و اسید های چرب است را پس از ناهار استفاده کنید و قرص های این مکمل که ممکن است اشتها بدهد را پس از شام و یا قبل از خواب استفاده کنید.
سوال چهارم:آیا این مکمل به وزن گیری فرزندم کمک میکند؟دخترم 3 ماهه است و وزن بسیار کمی دارد.
پاسخ:بله این مکمل با شرایط فرزند شما میتواند بسیار مفید باشد چون ویتامین ها و املاح را به طور کامل را در بردارد و به طور مستقیم از طریق شیر شما به فرزندتان منتقل می شود.
سوال پنجم:این مکمل واقعا اصل است؟
پاسخ:این مکمل کاملا تحت لیسانس کشور آلمان و شرکت یوروویتال است و در ایران فقط بسته بندی شده و به بازار عرضه می گردد.
مشخصات محصول
نام ویژگی مقدار ویژگی
نام برند یوروویتال
نوع محفظه جعبه - مقوایی
جنسیت مصرف خانم ها
کشور سازنده ایران
نوع قرص
تعداد در هر بسته 90 عدد
کارکرد تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن بعد از دوران بارداری
حاوی ویتامین‌های ضروری، اسیدهای آمینه و مواد معدنی
برچسب های محصول
بستن